خرید پستی بخور صورت--- سری 1 | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
بخور صورت--- سری 1
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 190,000  تومان
خرید پستی


در این هوای بسیار آلوده شهر تهران هیچ چیز مانند یک دستگاه بخور صورت به حفظ پوست کمک نمی کند

 

 

رفع آلودگی ها و دفع سموم ایجاد شده در پوست صورت

 

  باز شدن منافذ پوست و جوش های سر سیاه

  

پاک سازی کامل پوست بعد از استفاده منظم

 

 آیا به چربی و کثیفی پوست خود در این هوای آلوده دقت کرده اید؟

  

می دانید این کثیفی های روی پوست چقدر برای شما ضرر دارند

 

 

آیا می دانید این کثیفی ها حتی بعد از شستن با صابون در پوست باقی می مانند؟

 

 آیا به ضررهای مواد آرایشی که استفاده می کنید فکر کرده اید؟

 

 آیا به دنبال وسیله ای برای بهداشت هر چه بیشتر پوست صورت خود هستید؟

 

 آیا شما جز افردی هستید که به زیبایی و لطافت پوست خود اهمیت زیادی می دهید؟

 

 ما به شما دستگاه بخور صورت پرفکت را پیشنهاد می دهیم

 

 

درمان سرماخوردگی :

 دستگاه بخور صورت همچنین برای درمان سرماخوردگی به کار می رود

 

 در صورت ریختن قطره های مخصوص در آب دستگاه

 

 می توانید به باز شدن مخاط بینی خود کمک فراوانی نمایید

 

  این کار را تمام دکتران توصیه کرده و آن را عملی بسیار مناسب می دانند

 

 

توضیحات مربوط به بخور صورت :

انسان از دوران باستان همواره در پی تحقیق و تلاش برای رسیدن زیبائی بوده است این را از بررسی فعالیت های مردم عهد باستان می یابیم به عنوان مثال تاریخچه استفاده از بخار آب به منظور تمیز کردن بدن به زمان روم باستان بر می گردد. در حمام هائی که توسط توسط رومیان اشغال شده بود ترکیبی از بخار ، مواد شوینده ، و ماساژورها مشاهده شده است. در دنیای مدرن امروز از بخار آب (بخور) در سالن های آرایشی و زیبایی پوست صورت استفاده می شود.

بخار آب (بخور دادن پوست صورت) دارای مزایای زیادی ازجمله موارد زیر است :

منافذ و روزنه های پوست را باز می کند
سلولهای پوستی مرده را می زداید
امکان پاک کردن کامل و عمیق پوست را مهیا می سازد
برای جوش ها ی سر سیاه و همچنین آکنه یا غرورجوانی مفید است

بخور دادن به عنوان یک نظافت جهت زیبایی صورت هفته ای یک بار انجام می شود و به عنوان یک پیش زمینه عالی جهت استفاده از ماسک های صورت است برخورداری از مزایای بخور پوست بدون پرداخت هزینه های سنگین سالنهای زیبایی به راحتی در خانه نیز امکان پذیر است .

یکی از راه های پاک کردن پوست ، بخور دادن آن است که به وسیله آن منافذ پوست باز شده و آماده تغذیه از ماسک های مورد نظر می گردد. بعد از عمل بخور می توان دانه های سرسیاه و جوش های صورت را فشار داد این کار باید در نهایت دقت و با دستمال کاغذی انجام گیرد و نباید برای این کار از ناخن ها استفاده کرد جوش های صورت را تا حد امکان با دست لمس نکنید و در مورد انواع عفونی آن اجازه دهید تا جوش ها خشک شوند و سپس آنها را فشار دهید در بخور صورت با بخار آب پوست را در معرض بخار آب قرار داده، ولی مواظب باشید که بخار، پوست شما را نسوزاند با این کار آلودگی ها و چربی ها و سلول های شاخی از سطح پوست تمیز شده و پوست شما مرطوب می گردد و این مرطوب بودن مانع ایجاد چین و چروک ها می شود .

 

 

چند نکته مهم:

پس از بخور دادن می توانید با کمک نوک انگشتان و یک دستمال ، جوش های سرسفید و سرسیاه خود را با فشار خالی نمایید ولی نکته مهم در این مورد آن است که پس از عمل بخور چون منافذ پوست باز می شوند و سر جوش ها نیز باز خواهد شد، بهتر است که برای تنگ کردن این منافذ پس از اتمام کار، از خیار رنده شده یا لیموترش تازه و یا اگر پوست چربی دارید از آب سرد یا یخ کمک بگیرید و آن ها را به صورت ماسک بر روی پوست قرار دهید .

عمل بخور را با استفاده از یک کاسه آب نیز می توان انجام داد ولی در این صورت گاز متصاعد شده از منبع حرارتی نیز استنشاق می شود . ما استفاده از دستگاه بخور را پیشنهاد می کنیم بدین صورت که ابتدا صورت خود را بشویید تا مواد آرایشی یا دارویی و گرد و غبارروی صورت پاک شود، پوست را در معرض بخار آب قرار داده، سپس یک حوله روی خود بیندازید و صورت خود را در مقابل بخار قرار دهید. در هنگام بخور بهتر است چشمان خود را ببندید که دچار آسیب نشوند، بعد بانوک انگشتان خود مرتباً پوست صورت را به صورت حلقوی ماساژ دهید و به آرامی به آن ضربه بزنید. این کار باعث تسهیل جریان خون و تسریع دفع مواد زائد و شادابی پوست می شود .

پس از گذشت ۱۰ دقیقه صورت خود را با آب بشویید تا منافذ پوستی مجدداً بسته شوند. پس از شست وشوی صورت، یک پماد مرطوب کننده روی صورت خود بمالید تا رطوبت پوست حفظ شود .

بی شک خالق متعال از ابتدا پوستی زیبا و شاداب را به ما ارزانی داشته ولی در اثر خشکی هوا ، آلودگی های زندگی صنعتی امروز و عدم رعایت اصول بهداشتی و مراقبتی ،به مرور لطافت چهرۀ خود را از دست می دهیم .باید از پوست صورت خود بیشتر مراقبت کنیم چرا که این اعضاء لطیف و حساس همیشه بدون پوشش در مقابل نور آفتاب و آلودگی های محیط قراردارند وهمچنین در معرض دید و ارتباط با اطرافیان می باشند و مطمئنا از نظر روان شناسی نیز انسان هایی که دارای ظاهری آراسته تر می باشند ، در ارتباطات نیز موفق ترند و آدمی از همنشینی با آنها لذت بیشتری می برد و خود فرد نیز دارای روحیه بهتری خواهد بود

برای مقابله با این عوامل تاثیرگذار، اسلوب مختلفی وجود دارد بسیاری از کارشناسان زیبایی اعتقاد دارند که بخور دادن مهمترین اصل پاک کردن پوست است و با این روش می توان آلودگی ها را از پوست بیرون کشید زیرا بخار سبب می شود که منافذ پوست باز شوند و آلودگی ها آسان تر از درونشان بیرون بیاید. بخور دادن سبب می شود که سطح پوست تمیز شود، گردش خون سریع تر انجام گیرد، پوست تحریک شده و غدد ترشح شده پوست ، سموم را دفع کند .

با استفاده از بخور صورت پرفکت، آلودگی ها و چربی ها از سطح پوست تمیز شده و پوست شما مرطوب می گردد و این مرطوب بودن مانع ایجاد چین و چروک ها و پیری زودرس چهره می شود. قبل از استفاده از لوازم آرایشی و یا تغذیه از ماسک صورت نیز ، میبایست با بخور، پوست را آماده نمود. علاوه براثرات زیبائی ، بخور صورت بایترون می تواند تاثیر بسزائی روی دستگاه تنفسی و پیشگیری و درمان بیماریهائی چون سینوزیت ، سرماخوردگی ،آنفولانزا ، آسم ،برونشیت ، سرفه های تشنجی ، سیاه سرفه ، عفونتهای ریوی ، عفونتهای باکتریال و قارچی ، آلرژی ، زکام ، میگرن و بی خوابی داشته باشد.
 

 


قیمت این محصول 190000 تومان


 


قیمت : 190,000  تومان
خرید پستی