برای اینکه در عرض چند ثانیه بدون هیچ گونه درد و تراشی دندان هایتان را به طور معجزه آسایی تغییر دهید اسنپ آن اسمایل به کمکتان می آید!اسنپ آن اسمایل یک پلاک متحرک است که به تازگی اختراع شده است و می تواند در عرض چند دقیقه لبخندتان را از این رو به آن رو کند. بسیاری از افراد توان پرداخت هزینه های گران درمان های زیبایی پیچیده مثل لمینت و کامپوزیت دندان را ندارند و از طرفی مایلند دندانهایشان برای شرکت در مراسم، میهمانی ها یا قرارهای کاری زیبا به نظر برسند.

 

 

اسنپ آن اسمایل مانند لنز رنگی چشم به صورت موقتی استفاده می شود. این پلاک با توجه به فرم و شکل دندان های شما ساخته می شود. در سنپ آن اسمایل تمام دندان ها به هم متصل هستند و به صورت یکپارچه استفاده می شود. این وسیله جنبه درمانی ندارد و صرفا برای برقراری زیبایی به کار میرود.روی اسنپ آن اسمایل در سطح جونده ی دندان ها سوراخ هایی گذاشته می شود تا موقع جویدن تداخلی ایجاد نشود .گرچه بهتر است برای جلوگیری از شکسته شدن آن از مصرف غذاهای سفت مثل گوشت، ته دیگ و آجیل و نیز غذاهای چسبنده مثل گز و آدامس خودداری کرد. بنابراین می توان با آن غذا خورد.

 

 

به علت نازکی بیش از حد اختلالی برای تکلم ایجاد نمی کند .اسنپ آن اسمایل کاملا به برآمدگی دندان ها می چسبد بنابراین شل نمی شود و از دهان نمی افتد.برای تمیز کردن این کاور دندان، باید پس از درآوردن از دهان، ابتدا آن را با آب بشویید . سپس با مسواکی که موهای نرم دارد soft یا extrs soft و صابون مایع آن را کاملا بشویید.استفاده از خمیردندان توصیه نمی شود.چرا که ذرات ساینده دارد و ممکن است روی کاور دندان خش بیندازد.قبل از استفاده به مدت 1 دقیقه دندانها را در آب داغ قرار دهید تا کاملا روی دندانهایتان بخوابد.

 

 

در کیت اسنپ آن اسمایل پودر پاک کننده ای وجود دارد که شما می توانید برای تمیز کردن لکه ها از آن استفاده کنید. علاوه بر این یک محفظه مخصوص برای پلاکهایتان هم هست که زمانی که پلاکها را استفاده نمی کنید داخل این محفظه نگه داری می کنید.جنس اسنپ آن اسمایل طوری است که در برابر لکه گرفتن نسبت به بسیاری مواد دندانپزشکی مقاوم است. اما این کاور هم نیازمند مراقبت است. اگر با اسنپ آن اسمایل سیگار نکشید و بعد از مصرف مواد رنگی با آب بشویید در طولانی مدت زیبا و شفاف تر خواهد ماند.

 

 

مزایای اسنپ آن اسمایل :

درمان سریع است و خصوصا در مواردی که بیمار عجله دارد به کار می رود. تصور کنید هفته آینده به یک میهمانی یا عروسی دعوت شده اید و فرصتی برای انجام کارهای زیبایی روی دندان هایتان ندارید.

پوشاندن فاصله بین دندانها

پوشاندن بهم ریختگی دندانها

دندانهای تغییر رنگ یافته و حاوی لکه

دندانهایی که ساییده شده اند (مثلا به علت دندان قروچه)

جای خالی دندان (اگر نمیخواهید ایمپلنت استفاده کنید، این ابزار برایتان عالی است)

شکل استفاده از اسنپ آن اسمایل برای پوشاندن جای خالی دندان و زیبا سازی لبخند

کاهش ارتفاع لبخند به علت ساییدگی یا جای خالی دندانها