خرید پستی دستگاه دلمه پيچ DOLMER | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
دستگاه دلمه پيچ DOLMER
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 130,000  تومان
خرید پستی

دستگاه دلمه پیچ

 

خرید اینترنتی دستگاه دلمه پیچ

توضیحات دستگاه دلمه پیچ :
دلمه پیچ تک برای پیچیدن فانتزی دلمه، درست کردن غذاهای فانتزی، شیرینی ، لازانیا، پیراشکی، رولت و .... " بهترین هدیه به آنانکه دوستشان دارید "با کمک این وسیله می توانید براحتی غذاها و شیرینیهایی درست کنید که نیاز به لوله شدن و ساندویچ شدن دارند این وسیله نیاز واقعی هر آشپزخانه و هر آشپز خوش سلیقه ای است که به زیبایی غذاها و شیرینیهایش اهمیت میدهد کافیست خمیر یا برگ مو را با اندازه مشخص در دستگاه گذاشته و اندکی از موادی که میخواهید دلمه یا ساندویچ و حتی شیرینی شوند را در آن بریزید با یک حرکت در کمتر از یک ثانیه دلمه یا ساندویچ رول شده خود را تحویل بگیرید بی نیاز از برق و باطری و با امکان شستشوی آسان.
همه در یک سایز و اندازه و با سرعتی باور نکردنی کافیست امتحان کنید.

 

فروش  دستگاه دلمه پیچ

خـريد پستي >> قيمت با گارانتی فقـط :130000تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

نحوه ی کار دستگاه :
فقط کافیست برگ مو را بر روی دستگاه دلمه پیچ Dolmer قرار دهید مواد اولیه دلمه را اضافه کنید و دستگیره دستگاه دلمه پیچ را به سمت پایین بکشبد و دلمه را تحویل بگیرید. با کمک این وسیله می توانید براحتی غذاها و شیرینی هایی درست کنید که نیاز به لوله شدن و ساندویچ شدن دارند.

فروش دستگاه دلمه ساز

 

روش خرید دستگاه دلمه پیچ :
خرید پستی : در این روش , دستگاه دلمه پیچ فانتزی درخواستی شما بوسیله پست برای شما ارسال میشود و شما بعد از دریافت کالا , مبلغ آن و هزینه پست را به مامور پست میپردازید.برای اینکار روی لینک خرید پستی کلیک کنید و مشخصات خود را طبق آنچه که خواسته شده وارد نمایید.
پس از اینکه سفارش شما ثبت شد،ما محصول را برای شما ارسال خواهیم کرد و هزینه‌ی این محصول را نیز پس از اینکه بدستتان رسید به مامور پست پرداخت می‌کنید.

خـريد پستي >> قيمت با گارانتی فقـط :130000تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما


فروش دستگاه دلمه ساز

 



قیمت : 130,000  تومان
خرید پستی