خرید پستی ست سطل و فرچه ی توالت ایت8 | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
ست سطل و فرچه ی توالت ایت8
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 150,000  تومان
خرید پستی

ست سطل و فرچه ی توالت ایت8

 

قطعا هر سرویس بهداشتی نیاز به یک سطل زباله دارد و سطل و برس می تواند تکمیل کننده توالت شما باشد.جا برس به همراه فرچه گرد و دسته بلند جهت نظافت تمامی زوایای سرویس بهداشتی شماتولید گردیده است و نظافت سرویس بهداشتی را به کاری بی زحمت و ساده برای شما تبدیل خواهد نمود.سطل و برس ایت 8 در رنگ های متنوع محصول و ابزار کارآمد تولید شده از بهترین مواد اولیه پلاستیک که در طول مدت استفاده رنگ آن ثابت باقی خواهد ماند .

 

 

اگر برای تکمیل لوازم سرویس بهداشتی منزلتان به دنبال یک سطل زباله و فرچه‌ی توالت‌شوی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب هستید، ست سطل و فرچه‌ی توالت ایت 8 بهترین انتخاب است.درب چرخشی سطل زباله و درب و دسته ی فرچه به‌صورت کرومی طراحی شده‌اند که زیبایی فضای سرویس بهداشتی را چندین‌برابر می‌کنند.دارای جنس پلاستیک ABS مرغوب و رنگهای سفید ،صورتی و آبی.

 

 

این ست دو تکه و جمع و جور است و سطل با ابعاد متناسبش جای زیادی را در سرویس بهداشتی اشغال نمی‌کند و می‌توان آن را در فضاهای کوچک آپارتمان‌های امروزی نیز مورد استفاده قرار داد.فرچه ی توالت شوی دارای یک پایه بوده که به‌طور کامل داخل پایه قرار می‌گیرد و از بیرون دیده نمی‌شود. این فرچه یک دسته ی بلند دارد که استفاده از آن، نظافت سرویس بهداشتی را برایتان آسان‌تر می‌کند.

 

 

این ست از پلاستیک مرغوب ساخته شده است که کیفیت مطلوبی داشته و دربرابر رطوبت مقاومت خوبی دارد. تنوع رنگ‌بندی در این مدل، انتخاب‌های زیادی را پیش روی شما قرار می‌دهد تا با توجه به رنگ کاشی‌ها و روشویی سرویس بهداشتی منزلتان، بهترین رنگ را انتخاب کنید.خرید ابزار مناسب جهت شستشو سرویس های بهداشتی گام موثری در حفظ بهداشتی و زیبایی منزل شما خواهد بود علاوه بر این خرید محصولی هماهنگ با رنگ آمیزی سرویس بهداشتی شما زیابیی آن دوچندان خواهد نمود .

 

قیمت این محصول 150000 تومان



قیمت : 150,000  تومان
خرید پستی