کمربند لاغری بخار استیم بلت اولین کمربندی لاغری می باشد که با تولید بخار سبب عرق بیشتر و مراقبت از پوست شما در زمان کمتر کمک میکند تا به نتیجه مطلوب و بهتری برسید.در طراحی استیم بلت دانشمندان آلمانی از جدیدترین تکنولوژی جهان استفاده کرده اند که برای از بین بردن چریبهای قدیمی و هم چربیهای که تازه هستند یک محرک قوی بوده و صد در صد بازدهی دارد.


 

استیم بلت یا کمربند بخار با استفاده از قدرت بخار که باعث شکستن چربیهای اضافه زیر پوست شده و با بالابردن گردش خون و همچنین تعریق بسیار زیاد در ناحیه کلیه این چربیهای اضافه را بیرون کشیده و شما را به سایز مورد نظر میرساند همچنین با داشتن این کمربند بی نظیر دارای پوستی بدون ترک و شفاف خواهید شد.چون عملکرد استیم بلت مانند یک سونای بخار واقی است البته نه سونای خشک! استیم بلت جهت از بین بردن ترکهای پوستی و درمان درهای عضلانی بسیار مفید بوده وکلیه ترکهای ناشی از حاملگی چاق و لاغری و دردهای مزمن روماتیسمی و آرتریت را از بین میبرد.

 

 

این کمربند از طریق بخار آب کار می کند و در زمان کمتر به سایز دلخواه خود خواهید رسید.کمربند لاغری استیم بلت با نیرویی جادویی بخار وزن شما را در کوتاهترین مدت پایین خواهد آورد و باعث می شود چربیهای زاید از بدن دفع شود.کمربند لاغری استیم بهترین و سرعترین راه برای لاغری شما می باشد.

 

 

 برخی از امکانات و قابلیتها:

 تولید بخار سبب عرق بیشتر
جدیدترین تکنولوژی جهان
محرک قوی شکستن چربی
قدرت بخار که باعث شکستن چربیهای اضافه زیر پوست میشود
بالابردن گردش خون
دارای پوستی بدون ترک و شفاف خواهید شد
از بین بردن ترکهای پوستی و درمان درهای عضلانی
ازبین برنده کلیه ترکهای ناشی از حاملگی چاق و لاغری و دردهای مزمن روماتیسمی

کمربند بخار استیم بلت شامل یک مخزن بوده که بخار تولید می کند

از طریق لوله مخصوص این بخار به فضای خالی کمربند منتقل می شود

و حالت سونای بخار روی ناحیه شکم و پهلو های شما ایجاد می نماید

این کمربند از طریق بخار آب کار می کند و در زمان کمتر به سایز دلخواه خود خواهید رسید

کمربند لاغری استیم با نیرویی جادویی بخار وزن شما را در کوتاهترین مدت پایین خواهد آورد

همچنین باعث می شود چربی های زاید از بدن شما دفع شود

کمربند لاغری استیم بهترین و سریع ترین راه لاغری شما

 بدون هیچ گونه عوارض و ضرر و مانع برای استفاده

 قابل استفاده برای  شکم - پهلو - سینه - ران - باسن و غیره  به صورت موضعی

دارای قیف و پیمانه مخصوص به همراه یک عدد سانتی متر کوچک

 

 

 

طرز استفاده از کمربند بخار استیم بلت :


پس از اتصال لوازم دستگاه یعنی اتصال لوله رابط به مخزن دستگاه و نیز به خود کمربند و ریختن آب توسط پیمانه مخصوص در مخزن مربوطه توسط قیف مخصوص آن را به برق زده و از طریق دکمه ON و OFF در پشت دستگاه آن را روشن می نمایید . در این هنگام باید دکمه چرخان دستگاه را در حالت آخر یعنی Hi قرار داده تا چراغ دستگاه روشن شده و پس از چند دقیقه آب به جوش می آید و بخار تولید می گردد در این هنگام دکمه لغزان دستگاه را روی نقطه سوم قرار می دهید . البته با توجه به میزان گرمای مورد نیاز شما می توانید آن را در هر نقطه ای قرار دهید اما در حالت معمول نقطه سوم بهترین حالت می باشد . در ضمن شما از طریق خود کمربند نیز می توانید میزان دمای بخار را کنترل نمایید به این صورت که اگر گرما زیاد شد از طریق یک دریچه که باز و بسته می شود می توانید بخار اضافی را خارج نمایید تا دما کم شود .

 

قیمت این محصول 350000 تومان