خرید پستی گن ورزشی لاغری و طبی | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
گن ورزشی لاغری و طبی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 250,000  تومان
خرید پستی
گن ورزشی لاغری و طبی

 

این محصول یک کمربند و شکم بند یک تکه به همراه دو ران بند با جنس pvc از مواد با کیفیت بالا و ساخته شده از مواد نئوپرن فاقد لاتکس می باشند که می توانند فعالیت تولید گرما را بهبود بخشند و تعریق را سریعتر کنند.از همین رو باعث لاغری همزمان شکم , پهلوها و سوزاندن چربی های دور ران می شود.

 

 

این گن ورزشی دارای سه بند قابل تنظیم در اطراف ران هست ، که می تواند به صورت انعطاف پذیر تنظیم شود و با اندازه و شکل شما متناسب شود و می تواند در هنگام تمرین به راحتی متناسب با دور و شکل ران شما باشد و حلقه های چسبی قابل تنظیم به شما امکان می دهد تا سطح فشار هر ران را با توجه به سطح راحتی خود تنظیم کنید.هنگام دویدن ، پیاده روی ، یا ورزش میتوانید با بستن این گن ورزشی چربی و کالری بیشتری بسوزانید.

 

 

این گن ورزشی برای تقویت باسن و فرم دهی ران ها و فشرده سازی قسمت تحتانی شکم و تقویت ناحیه شکم و ران هنگام ورزش ، فوق العاده عمل میکند.همچنین هنگام انجام کارهای خانه و خم و راست شدن به سوزاندن چربی های اضافی در قسمت تحتانی شکم کمک می کند.همچنین می تواند به طور موثر درد مفصل ران و سیاتیک را تسکین دهد ، به افزایش جریان خون و تسکین درد عضلانی در اطراف کشاله ران ، باسن و کمر کمک کند.

 

 

گرما به سخت و محکم شدن ران کمک می کند.این گن ورزشی راحت ، انعطاف پذیر ، نرم و سبک است و بستن و نگهداری آن روی بدن آسان است.این گن ساخته شده از مواد پلی استر بسیار ضخیم با کیفیت بالاست که می تواند فعالیت تولید گرما را افزایش دهد ، عرق بیشتری ایجاد کند و به فرایند لاغری و چربی سوزی کمک بیشتری کند.

 

قیمت این محصول 250000 تومان


قیمت : 250,000  تومان
خرید پستی