ماساژور سر AEP

مهم ترین دلیل ریزش مو ، کم بودن جریان خون در سر و در نتیجه نرسیدن مواد مورد نیاز به پوست سر است. بالابردن جریان خون در کنار کمک به کاهش ریزش مو باعث از بین رفتن استرس های ناشی از زندگی روزمره و کاهش احتمال سکته مغزی در دراز مدت میشود. پس میبینیم که این مسئله از چیزی که تصورش را داشتیم بسیار مهم تر است.

راه های مختلفی برای بالا بردن جریان خون در نواحی مختلف بدن وجود دارد. اولین راه مراجعه به ماساژور است که با توجه به هزینه بالای این کار استفاده مداوم از آن منطقی به نظر نمی آید. راه دیگری که برای نواحی مختلف خصوصا سر میتواند استفاده شود این است که خودمان با دست این کار را انجام دهیم که این کار هم خسته کننده است. اما محصولی که اینجا میبینید با کمترین هزینه این مشکل را حل خواهد کرد.

این ماساژور سر محصولی از AEP است که به صورت اختصاصی به تولید کالاهای سلامت محور میپردازد. این محصول در یک بسته بندی کاملا شکیل و مناسب عرضه می شود و علاوه بر این که میتوانید برای ماساژ سر از آن استفاده کنید ، بلکه برای استفاده در سایر نقاط بدن هم مناسب است. با استفاده از این ماساژور علاوه بر بالا بردن جریان خون در سر و کم کردن ریزش مو ، از آرامش بی نظیری هم برخوردار خواهید بود.

طول این ماساژور 25 سانتیمتر است و از 12 میله فلزی بهره میبرد که انتهای هرکدام یک سری کروی قرار دارد تا به سر آسیبی نرساند. جنس بنده این محصول از استیل ضد زنگ میباشد. این ماساژور در یک بسته بندی استوانه ای و به شکل کاملا زیبا و شکیل عرضه میشود و با توجه کارایی خوب و قیمت بسیار ناچیزی که دارد کاملا مقرون به صرفه است.

قیمت این محصول 35000 تومان میباشد