خرید پستی چوب لباسی طرح فرشته 3عددی | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
چوب لباسی طرح فرشته 3عددی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 30,000  تومان
خرید پستی

چوب لباسی طرح فرشته 3عددی

 

حتما برای شماهم پیش آمده است زمانیکه برای رفتن به مهمانی یا قراری عجله داشته باشید و همزمان لباس یا اکسسوری اکه می خواهید بپوشید ،در میان لباس های دیگر گم شده باشد و نتوانید آنهارا پیدا کنید . از طرفی نتوانید آن گونه که مناسب هست لباس ها و لوازمتان را در کمد بچینید و بعد از مدتی لباس هایتان بی نظم و درهم شود که در این صورت یا لباس چروک و مچاله می شود یا پیداکردن آن دشوار و زمان بر خواهد بود . 

 

 

چوب لباسی طرح فرشته با طراحی خاص و شیب مناسبی که دارد باعث می شود بتوانید انواع لباس ها،اکسسوری ها و وسایلی مانند کراوات ، کمربند ، شال ، تاپ ، جوراب و ... را روی آن آویزان کنید و مصرف بهینه ای را از فضای داخلی کمدتان داشته باشید . جنس این کالا از پلاستیک مقاوم است و به گونه ای طراحی شده است که باعث آسیب رساندن و نخ کش شدن لباس ها نشود . همچنین میتوانید 5لباس را در این چوب لباسی جای دهید. دارای وزن 230 گرم و ابعاد 40x17x5 سانتی متر می باشد و در درنگ های مختلفی تولید شده است.

 

با چیدن لباس و اکسسوری های مطابق آنها می توانید لباس های مخصوص هر مناسبتی را جدا کنید و ست های لباس هایی که  چندتیکه  است را از قبل ایجاد کنید تا زمان حاضرشدنتان را کاهش دهید و صرفا با یک انتخاب ، تصمیمتان را برای تیپ خود نهایی کنید .

 


 

قیمت 3عدد از این محصول 30000 تومان



قیمت : 30,000  تومان
خرید پستی