خرید پستی پیراهن مدل warp | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
پیراهن مدل warp
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 150,000  تومان
خرید پستی

پیراهن مدل warp

برای خرید پیراهن های با سبک متفاوت و دامن یا دکلته به صورت مجزا باید برای هرکدام پول جدا پرداخت کنید و از طرفی ممکن است کیفتی که مد نطرتان می باشد را نداشته باشد و وقتتان را نیز تلف کند . علاوه بر اینها در بحث سایز باید وقت برای اندازه گرفتن بگدازید و درنهایت شاید با مشکل اینکه آن لباس به گونه ای که باید، کاملا اندازه شما نباشد .

پیراهن warp طرح پوست پلنگ با جنس نخی و سبک خود در تابستان گرم ، مناسب ترین گزینه است . اما این لباس فقظ یک پیراهن نیست ؛زیرا با طراحی خاصی دوخته شده است که بتواند علاوه بر پیراهن های متفاوت به دامن نیز آن را استفاده کنید . این لباس به پنج مدل قابل استفاده می باشد .

طرح چین دار و زیبای این پیراهن باعث شده است به هرمدلی که آن را بپوشد ، زیبایی منحصربه فرد خود را حفظ کند. میتوانید تیپ های مختلفی را با این پیراهن برای خود خلق کنید .

 

یک لباس می خرید اما دراصل صاحب پنج مدل لباس می شوید . شما می توانید پیراهن warp را باکمک دو بندی که دارد در انواع مدل ها بپوشید .در تصویر زیر آموزش ایجاد انواع مدل از این لباس را قرار دادیم .

قیمت این محصول 150000 تومان



قیمت : 150,000  تومان
خرید پستی