خرید پستی استیک ماسک جادویی | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
استیک ماسک جادویی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 80,000  تومان
خرید پستی

استیک ماسک جادویی

حفظ سلامت و زیبایی پوست امروزه دغدغه بسیاری از بانوان و حتی آقایان می باشد.درهرسنی و با هرنوع پوستی که داشته باشید، سلامت پوست از اهمیت بالایی برای شما برخوردار است. پوست شما می تواند داستان زندگی تان را از جوش های دوران نوجوانی تا لکه های ایجاد شده در اثر تابش آفتاب را تعریف کند. پوست نقش مهمی را در حفظ سلامتی بدن دارد و به عنوان اولین خط دفاعی بدن شناخته می شود. با محافظت و اهمیت به پوست خود در جوان و شاداب نگه داشتن آن بکوشید. بسیاری از داروها و سبک زندگی ناسالم باعث آسیب رساندن به این اندام می شوند بنانبراین باید راهی مناسب را برای تغذیه و پاکسازی پوست درنظر بگیریم.

 

استیک ماسک با عصاره چای سبز پاسخگوی مشکلات پوستی شما می باشد در بهبود و افزایش سلامتی و شادابی آن به کمک شما می آید. ازجمله فواید درمانی این ماسک شامل ازبین بردن جوش های سرسیاه و سرسفید، رفع کک و مک و لکه ،رفع چین و چروک پوست، پاکسازی عمیق سلول های مرده و منافذ پوست، کنترل و متعادل سازی چربی پوست ، جوانسازی ، سفیدکنندگی و آبرسانی عمیق پوست می باشد. این ماسک  دارای ترکیباتی چون عصاره های گیاه چای سبز ، ویتامینE،  گلیسرین ،اسیدهیالورونیک وبسیاری از موادمعدنی دیگر می باشد. اسیدهیالورونیک ماده ای است که در از بین بردن ترک ها و آسیب های پوستی تاثیر بسزایی دارد و پوست یک انسان بالغ را همانند پوست کودک نرم و لطیف می کند.

نحوه استفاده از استیک ماسک : در مرحله اول پوست را بشویید و تمیز کنید، سپس یک لایه از این ماسک را روی کل صورت می زنید و بعد 10 الی 15 دقیقه با آب ولرم پوست را شستشو دهید.

استیک ماسک جادویی با داشتن سر پیچی استیکی باعث می شود برای پخش کردن ماسک روی صورت دیگر نیازی به تهیه براش نباشد. مناسب هرنوع پوستی اعم از چرب و خشک و مخطط و... . هیچ گونه حساسیت و ممانعتی برای پوست های حساس ایجاد نمی کند. حجم 40 گرمی این محصول باعث شده است که دارای مقدار زیادی از ماسک درون بسته بندی محصول باشد و درطولانی مدت بتوانید از خواص این محصول بهره مند شوید.پوست های چرب و مخطط دو الی 3بار در هفته و پوست های خشک یک تا دوبار در هفته از این ماسک استفاده نمایند .آثار جادویی و مفید این ماسک را مشاهده کنید و پوستی صاف و شفاف و نرم را به خود هدیه کنید.

قیمت این محصول 80000 تومان



قیمت : 80,000  تومان
خرید پستی