خرید پستی فیس براش دستی | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
فیس براش دستی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 80,000  تومان
خرید پستی

فیس براش دستی

پوست شما در طول روز در معرض آلاینده ها و آلودگی ها ، جرم ها و هوای بازیافت شده در محل کارتان و محل های دیگر است. حال علاوه بر اینها، هوای گرم و یا فعالیت فیزیکی و تعریق بدن که دارای سموم است را نیز اضافه کنید. آب و صابون و شست وشو با دست به تنهایی نمی تواند ذرات ناخالصی را به طور موثر و عمقی از سطپاک کند. پوست صورت باید به صورت روزانه مورد شستشو قرار گیرد، شستشو با آب و دست چندان موجب پاکیزگی منافذ ریز پوست نمی شود. استفاده از فیس براش مزایای زیادی برای همه افراد دارد. ابتدایی ترین مزیت استفاده از فیس براش شستشوی روزانه کامل پوست می­ باشد.

شستشو با فیس براش چندین برابر موثرتر از حالت دستی است که باعث جلوگیری از بروزجوش های پوستی و از بین رفتن لک ها و آلودگی های پوست می‎ شود. شستشوی روزانه باعث از بین رفتن بافت های مرده و لایه برداری و افزایش خون رسانی به پوست می شود. همچنین استفاده از فیس براش باعث کلاژن سازی می شود که شادابی و درخشندگی پوست را به همراه دارد. به همین دلیل دیگر نیازی به صرف زمان و هزینه اضافه برای مراجعه به کلینیک برای لایه برداری نیست.

 

مناسب ترین وسیله برای بهبود و پاکسازی پوست آقایان و بانوان. در بعضی موارد راه فولیکول ‎های مو بسته می شود که باعث ایجاد جوش و آکنه خواهد شد. این فیس براش باعث کوچک کردن منافذ پوست و جلوگیری از ایجاد جوش  می شود. لایه برداری از پوست، موها را از زیر پوست خارج کرده و از بین بردن آنها را امکان پذیر و راحت می کند. این براش دستی با دو سر مویی و سیلیکونی که دارد ،به صورت عمیق پوست را شستشو میدهد.فیس براش دستی دو سر دارای یک سر مویی برای شستشوی روزانه و تمیز کردن منافذ پوست به صورت عمیق و یک سر سیلیکونی برای استفاده با انواع اسکراب ها و ماسک ها یا به عنوان ماساژور است.از سر مویی و لطیف آن برای شستشوی صورت و از سر دیگر سیلیکونی و نرم برای ماساژ صورت و یا پخش ماسک یا اسکراب میتوان استفاده کرد. این براش فوق العاده نرم و با کیفیت به پوست شما آسیبی نمی رساند و موجب خشکی یا کشیدگی پوست نیز نمی شود. برای شستشوی انواع پوست خصوصا پوست های چرب و مستعد جوش بسیار مناسب است. این محصول در رنگ های زیبا و ملایم عرضه شده است و بسیار خوش دست می باشد.

 در تصویر بالا مراحل استفاده از این براش کاربردی ذکر شده است ‌. ویژگی های فیس براش دستی دوسر : • فیس براش دستی • ساخته شده از موی نرم و سیلیکون • پاک کننده عمقی آرایش و پوست • دارای قابلیت ماساژ پوست • سفت کننده پوست • کوچک کننده منافذ پوست • پاک کننده و از بین برنده جوش های سر سیاه • شستشوی راحت و آسان • مناسب برای انوع پوست خصوصا پوست های چرب و مستعد جوش ✳️ نوع : دستی ✳️ جنس : سیلیکون ✳️ دارای سر مویی مخصوص شستشو ✳️ سیلیکونی مخصوص ماساژ ✳️ قابلیت ماساژ صورت روش استفاده: ابتدا براش را مرطوب کنید و سپس مقداری از شوینده را روی سریی دارای موهای نرم بریزید و شروع به شستشوی صورت کنید.در آخر با سریی سیلیکونی صورت را ماساژ دهید.

 

قیمت این محصول80000تومان



قیمت : 80,000  تومان
خرید پستی