خرید پستی تابه تک دسته مربعی vims | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
تابه تک دسته مربعی vims
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 95,000  تومان
خرید پستی

تابه تک دسته مربعی vims

امروزه ظروف سرامیکی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. زیرا ظروف تفلن و انواعی از جنس های فلزی دیگر موجب نفوذ مواد سمی به محتویات غذا و در نهایت آسیب رسیدن به سلامتی ما می شوند. اما پخت و پز با ظروف سرامیکی بسیار سالم و بهداشتی می باشد. همچنین شستشوی ظروف سرامیکی بسیار راحت می باشد و لکه ها به سرعت ار بین می روند و همچنین هیچ گونه خراشی روی ان ایحاد نخواهد شد. همچنین با توجه به اینکه جنس سرامیک حرارت را به خوبی حفظ می کند ؛ باعث می شود سرعت پخت و پز بالا برود و از میزان حرارت کمتری استفاده کنیم. ظروف سرامیکی این امکان را به شما می دهند تا غذاها را بدون استفاده از روغن و چرب کردن ظرف ، آماده کنید ؛ بدون آنکه خشک و سفت شوند. در نتیجه یکی از سالم ترین روش های پخت و پز استفاده از این ظروف است.

امروز با یک ظرف سرامیکی بسیار شیک و مینیمال آشنا می شویم. تابه تک دسته مربعی ، جنس سرامیکی مقاوم در برابر حرارت ، خراش و لکه گرفتن می باشد. ابعاد این ظرف 25x17x4 سانتی متر می باشد. میتوانید با کمک این تابه انواع غذاهای خوشمزه و سالم را در مایکروفر ، فرگاز ، فریزر نگهداری و آماده کنید. قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی دارد. تابه تک دسته شیک علاوه بر ویژگی های کاربردی خود دارای ظاهر بسیار زیبا می باشد و زیبایی ویژه ای به دکور سفره و آشپزخانه شما می دهد. بهترین هدیه برای دوستان و عزیزانتان و بهترین انتخاب برای پخت و پز سالم می باشد.

قیمت این محصول95000تومان



قیمت : 95,000  تومان
خرید پستی