خرید پستی اسماج گیاهی c21 | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
اسماج گیاهی c21
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 55,000  تومان
خرید پستی

اسماج گیاهی c21

اسماج ، دسته ای از گیاهان است که در اثر سوختن ، عطر خوشایند و مطبوعی ایجاد می کند و باعث دفع انرژی های منفی خواهد شد.اسماج گیاهی را میتوانید جایگزین عود های صنعتی کنید و از خواص آن بهره مند شوید.



کاربردهای اسماج شامل : از بین برنده انرژی منفی ، ایجاد حس نشاط و آرامش ، افزایش تمرکز و بهبود اضطراب ، دور کردن حشرات و انواع ویژگی های مفید دیگر را شامل می شود. این اسماج ترکیبی از ۱۱ گیاه با مغز معطرمی باشد. در ساخت این اسماج از پرتقال خشک شده و دارچین نیز استفاده شده است. گیاهان به کار رفته در اسماج ، خواص درمانی و پاکسازی دارند و در ایجاد هوای مطلوب و سالم ، نقش موثری ایفا می کنند. گیاه مریم گلی موجود در اسماج باعث دفع انرژی های منفی می شود.این اسماج دارای شکل و ظاهر زیبا و منحصر به فردی نیز می باشد که دکور زیبایی را در محیط ایجاد می کند.اسماج یا همان گیاه پیچ را تهیه کنید و از ویژگی ها و عطر خاص آن بهره مند شوید.

قیمت این محصول55000 تومان



قیمت : 55,000  تومان
خرید پستی