خرید پستی لیف طبی magic | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
لیف طبی magic
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 95,000  تومان
خرید پستی

لیف طبی magic

لیف مهم ترین بخش هر حمام است چرا که کیفیت حمام ما به آن بستگی دارد.تصور کنید یک لیف منحصر به فرد وجود داشته باشد که جدای از کاربرد اصلی موجب ریلکسیشن نیز بشود واقعا فوق العادس.پس این محصول بینظیر رو به هیچ عنوان از دست ندهید.چرا که جدای از کاربرد اصلی،یک ماساژور محشر و یک لایه بردار بی نظیر نیز می باشد.

این محصول کاملا آنتی باکتریال است چراکه خیلی زود خشک میشود و باکتری هارا به خود جذب نمیکند و دارای ابعاد 0.3*12*76 می باشد.بخش مربوط به شستشو بدن این لیف دارای برس هایی می باشد که این کار را به بهترین شکل ممکن انجام میدهند.شما همچنین میتوانید در مکان های دیگر غیر از حمام،جهت رفع خستگی و کاهش استرس از بخش ماساژور این محصول استفاده کنید.جدای از کمر و کتف شما میتوانید ران ها و کف پا را به خوبی با این لیف جادویی ماساژ دهید.

قیمت این محصول95000تومان



قیمت : 95,000  تومان
خرید پستی