خرید پستی روکش کفش ضد آب morbo | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
روکش کفش ضد آب morbo
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 130,000  تومان
خرید پستی

روکش کفش ضد آب morbo

به عنوان یکی از بهترین و کاربردی ترین نوآوری های بشر،میتوان به روکش های کفش اشاره کرد.
قطعا برای شما هم پیش آمده است که در روز های بارانی یا طوفانی کفش شما کثیف و خیس میشود.جدای از رویه کفش،گل و لایی که به کف کفش ها میچسبد،بسیار سخت میشوند و جدا کردن آنها کار بسیار وقت گیری خواهد بود.و یک بارندگی ناگهانی در اوقاتی که لباس و کفش اضافه دردسترس ما نیست،بسیار دردسر ساز خواهد بود.

این روکش های کفش سیلیکونی کاملا ضدآب هستند و انعطاف پذیری فوق العاده ای دارند.به طوری که به راحتی بر روی کفش شما جای میگیرند.و درانتهای روز بارانی شما کفشی خشک و تمیز خواهید داشت.
زیره کفش حاوی برجستگی هایی می باشد که از لغزش شما در روزهای طوفانی و یا بارانی و برفی جلوگیری میکند.این روکش ها به راحتی با آب شسته وآماده برای استفاده مجدد میشوند.

از مزیت های دیگه این روکش سیلیکونی ضدآب و انعطاف پذیر،میتوان به شیک بودن آن اشاره کرد.طراحی فوق العاده جذاب و اسپرت این روکش ها با تنوع رنگی بسیار بالا باعث شده است تا با هراستایلی به راحتی مچ شود.تمام این ویژگی ها باعث شده تا این روکش های کفش هرلحظه محبوب تر شوند،درنتیجه بی تردید نباید آن را از دست داد.

قیمت این محصول130000تومان



قیمت : 130,000  تومان
خرید پستی