خرید پستی اسپری آینه‌ای نقره ای mirror spary | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
اسپری آینه‌ای نقره ای mirror spary
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 150,000  تومان
خرید پستی

اسپری آینه‌ای نقره ای mirror spary

حتما برای شماهم پیش آمده است که لوازم فلزی در خانه خود داشته باشید و به خاطر زنگ زدگی ، تیرگی و تغییر رنگ آن لوازم دچار تغییر ویژگی های فیزیکی شده باشد اما با استفاده از اسپری مخصوص میتوان به راحتی آنهارا مانند روز اول کرد .

لوازمی از قبیل شیرآلات ، نرده های راه پله ، دروازه های آهنی و زنگ زده و هربخشی از منزل که دچار خوردگی شده ، رنگ و تازگی خود را از دست داده است. با کمترین هزینه وسایل را تازه کنید و رنگ بینظیر آینه ای که به سختی میتوان تهیه کرد را به وسایل دهید. نیازی به تعویض لوازم نیست. اسپری های نقره ای قدیمی مات هستند و رنگ طبیعی به وسایل فلزی و آهنی نمیدهند. اما این اسپری ویژه رنگ بسیار طبیعی و براقی دارد و مانند رنگ فلزات فابریک آینه و براق می باشد. همچنین محافظ بینظیری برای جلوگیری از زنگ زدن فلزات مختلف است.

قیمت این محصول150000تومان



قیمت : 150,000  تومان
خرید پستی