خرید پستی چسب همه کاره لازیو | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
چسب همه کاره لازیو
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 120,000  تومان
خرید پستی

چسب همه کاره لازیو


حتما برای شما هم پیش آمده در خانه نیاز به چسب قوی داشته باشید اما چسب های موجود در بازار نیاز شما را بر طرف نکرده است. مصارف خانگی برای چسب همیشه یکی از معضلات بوده است زیرا سطوح و جنس های مختلفی به چسباندن نیاز داشته اند اما چسب های معمولی معمولا جوابگو نیستند. در ادامه به محصولی میپردازیم که تمامی نیازهای شما را مانند چسباندن انواع سنگ‌ها، اتصال سطوح چوبی، سطوح پلاستیکی، فلزی، چوبی، تثبیت موقتی کاشی، سرامیک و سنگ، سطوح چرمی و روکش‌های ورقه‌ای و … با کیفیت خود برطرف میکند.


چسب لازیو که با نام‌های مختلفی مثل چسب همه کاره، چسب فوری و قطره‌ای شناخته می‌شود، کاربردهای زیادی دارد. از این محصول برای اتصال سطوح فلزی، چوبی، پلاستیکی و نئوپان استفاده می‌شود. چسب لازیو در نماکاری ساختمان، تثبیت سنگ، کاشی و سرامیک به کاربرده می‌شود. این چسب دوجزئی است و همراه با مایع چسب، یک اسپری فعال کننده نیز در جعبه قرار دارد. قدرت چسبندگی چسب آن بسیار زیاد است. غلظت این محصول به‌ قدری است که شما می‌توانید برای سطوح عمودی آن را انتخاب نمایید. همچنین برای سطوح سخت، ناهموار و روکش‌های ورقه ای نیز بسیار کاربردی است. شما می‌توانید ژل تکی آن را نیز از تکنوپخش خریداری کنید.


چسب همه کاره لازیو مقاوم در برابر برابر الکل ها، بنزین، روغن و اکثر حلال ها میباشد و شفاف و بی رنگ است. بسیارکم مصرف (یک قطره برای هر ۶ سانتی متر) است. همانطور که ذکر شد مناسب برای چسباندن قطعات فلزی، چرمی، سرامیک، اکثر پلاستیکها، چوب، جواهرات، ناخن دست، لاستیک، سفال و شیشه و ... میباشد. این محصول دارای حجم ۵۰ گرم است.


قیمت این محصول 120000تومان



قیمت : 120,000  تومان
خرید پستی