خرید پستی گچ موی رنگی tem | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
گچ موی رنگی tem
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 80,000  تومان
خرید پستی

گچ موی رنگی tem

قطعا برای شما هم پیش آمده که به علت مضرات رنگ های فانتزی و همچنین برگشت رنگ آنها و دائمی بودن آنها و … از امتحان خیلی از رنگ مو های زیبا منصرف شدید.


این محصول جدید رنگ موی یکبار مصرف کاربردی، ساده، بدون آسیب، بدون سوزش و بسیار منحصر به فرد است.همچنین این محصول فوق العاده علارغم رنگ های یکبار مصرفی که در بازار موجود است رنگدهی کاملا شفاف و زیبا دارد و کیفیت آن غیرقابل مقایسه با سایر نمونه ها می باشد. نحوه استفاده:1: موها را در رطوبت معینی نگه دارید2:قسمتی را که نیاز به رنگ کردن مو دارد مستقیماً در محصول قرار دهید و با انگشت شست موها را فشار دهید تا موهای شما کاملا رنگ شود. 3:سپس کافی است اجازه دهید موها خشک شوند یا از یک سشوار برای خشک کردن موهای خود استفاده کنید. 4 :بعد از خشک شدن موها،کمی موهای خود را شانه کرده و سپس با استفاده از اتو مو آن را گرم کنید تا به اثر تثبیت رنگ برسید.5:در نهایت میتوانید از یک ژل موی مخصوص استایل کردن موها استفاده کنید تا زیبایی رنگ خود را دوچندان کنید.

قیمت این محصول80000تومان



قیمت : 80,000  تومان
خرید پستی